TERMENI DE LIVRARE
MODALITĂȚI DE PLATĂ
Pentru fiecare comandă plasată la noi poți opta pentru cea mai bună opțiune de plată pentru tine
POLITICA DE GARANȚIE
Oferim garanția calității și suport specializat
CONDIȚII DE LIVRARE
Ne adaptăm nevoilor tale și îți oferim opțiunea cea mai bună de livrare
MODALITĂȚI DE PLATĂ
1. Numerar (la sediu sau la livrare)
Se plătesc produsele în momentul ridicării de la sediu, la angajatul Gazonul care face livrarea produsului sau la curierul partener Gazonul.
2. Plata prin Card la sediu (POS)
Se plătesc produsele folosindu-se card emis sub sigla VISA sau MASTERCARD prin intermediul terminalului POS din sediul Gazonul.
Se pot efectua plăți la sediu prin POS cu cardul (personal sau al firmei). Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD.
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzacții.
3. Ordin de plată
Se generează o factură proformă și se trimite prin e-mail sau fax către client. Contul bancar este trecut în factura proformă în funcție de cererea clientului.
Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la sediul Gazonul.
5. Ramburs
Se plătesc produsele curierului care livrează împreună cu taxele de livrare incluse în valoarea facturii.
6. Prin Trezorerie
Se plătesc în contul din trezorerie de către toate instituțiile statului sau bugetare.
CONDIȚII DE LIVRARE
Livrarea
Livrările în ţară se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
Livrările în țară se pot face și cu unul dintre angajații Gazonul, în special atunci când se comandă gazon rulou. În acest caz, livrarea se va face în cel mai scurt timp posibil și veți putea ține legătura permenent cu șoferul pentru a verifica statusul livrării și ora de livrare.
De la sediul Gazonul
Puteţi ridica comenzile plasate la telefon sau pe email, de luni până vineri în intervalul orar 09:00-17:00 si sâmbăta între orele 10:00-14:00.
Pentru ridicarea comenzilor achitate cu OP (ordin de plata) de către persoane fizice şi juridice, se va prezenta obligatoriu un act de identitate.
Informații utile
Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail persoanei responsabile pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii.
În cazul livrărilor prin curierat rapid este recomandat ca la recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută pe loc, iar sesizarea trebuie făcută imediat după ce se constată problema, la numărul de telefon 0371 503212. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul /ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile care nu sunt realizate la momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare.
POLITICA DE GARANȚIE
Echipamentele comercializate de Gazonul au condiții de garanție conforme cu legislația în vigoare. Garanția produselor noastre o asigurăm direct sau prin intermediul service-urilor autorizate de producători.
Toate informațiile legate de condițiile de garanție le regăsiți în Certificatul de Garanție!
Dacă este specificat un service autorizat de producător – atunci lui trebuie să vă adresați, dacă nu – înseamnă că vom rezolva noi direct problema dumneavoastră.
Cum sa procedați dacă se defectează produsul cumpărat:
Verificați dacă produsul este în perioada de garanție, pe baza Certificatului.
Dacă produsul este în perioada de garanție, aflați din Certificat unde trebuie trimis/dus produsul: la service-ul autorizat sau la sediul nostru, după caz.
Ca să vă putem repara produsul – trebuie neapărat să primim împreună cu el:
• Certificatul de Garanție
• copie după Factura de achiziție
Dacă din expertiza tehnică, va rezulta ca nefuncționalitatea se datorează utilizării defectuoase, vă vom anunța telefonic sau pe email de rezultat și apoi vă vom returna produsul, fără să plătim noi costurile de transport.
În urma unei discuții directe, veți putea în acest caz solicita o remediere a defecțiunii contra cost.
Important: intervenția directă asupra produsului sau în alte service-uri față de cele menționate în Certificatul de Garanție conduce imediat la pierderea garanției produsului.
Descoperă produsele și serviciile oferite de Gazonul
Gama de produse gândite pentru nevoile de amenajare și întreținere spații verzi.